Elvis' Giffs

welcomes

Seguidores

domingo, 23 de dezembro de 2012

Best Songs:White Christmas





I'm dreaming of a white Christmas,
Just like the ones I used to know.
Where those tree-tops glisten,
And children listen
To hear sleighbells in the snow.

I'm dreaming of a white Christmas,
With every Christmas card I write,
'May your days be merry and bright,
And may all your Christmases be white'.

I'm dreaming of a white Christmas,
Just like the ones I used to know.
May your days may your days may your days be merry and bright,
And may all your Christmases be white.







Tradução:

 Eu estou sonhando com um Natal Branco
assim como os que eu costumava conhecer
onde brilham as copas das arvores
e as crianças ouvem:
os ruidos de neve

Eu estou sonhando com um Natal Branco
em cada cartao de natal que escrevo
que seus dias sejam alegres e brilhantes
e que todos os seus natais sejam brancos!


 Eu estou sonhando com um Natal Branco
assim como os que eu costumava conhecer
que seus dias sejam alegres e brilhantes
e que todos os seus natais sejam brancos!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...